Administratief Medewerker Financiën

Gemeente Bergeijk is op zoek naar een:

Administratief Medewerker Financiën 

MBO | Maximaal € 3.784 | Schaal 7 | 24 uur 

Heb jij oog voor detail en cijfers? 
Kom ons team versterken! Samen houden we de financiën op orde.

Klaar om met ons mee te groeien? Ontdek je mogelijkheden.  
We bouwen graag samen aan je toekomst in Bergeijk.

Dronefoto gemeente Bergeijk

Welkom in Bergeijk, een groene en ambitieuze gemeente aan de rand van de snelgroeiende Brainport regio Eindhoven. Met ruim 19.000 inwoners is Bergeijk een inspirerende omgeving voor jouw carrière.

Bij ons staat werkplezier centraal. In een open en informele werksfeer, met korte lijnen, kunnen we snel schakelen en efficiënt samenwerken. We geloven in persoonlijke en professionele groei. Jouw ideeën worden enthousiast ontvangen want een frisse blik draagt bij aan het verbeteren van onze organisatie en dienstverlening. Bij ons ben je een vakspecialist met eigen verantwoordelijkheid en werk je aan ambitieuze projecten waarin je het verschil kunt maken. Onze gemeente is voortdurend in ontwikkeling en betrekt inwoners actief bij besluitvorming. Samen pakken we uitdagingen aan en tonen we lef als dat nodig is.

In Bergeijk pakken we samen aan want met elkaar kome we verder. En tonen we lef als dat nodig is.

Wat ga je doen?

2 vrouwelijke collega's in overleg
  • Ondersteunen van het WOZ-proces en het proces gemeentelijke belastingen;
  • Invoeren, controleren en bijwerken van gegevens in diverse systemen en applicaties;
  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige verwerking van de administratie;
  • Signaleren van onjuistheden en het nemen van corrigerende acties;
  • Communiceren met collega’s en externe partijen om informatie op te vragen of te verstrekken.

Samen met je collega’s van de financiële administratie en de financieel adviseurs vorm  je het cluster Financiën (10 fte).

Herken jij jezelf in deze eigenschappen?

Als administratief ondersteuner binnen de financiële administratie ben jij een onmisbare schakel binnen het team dat verantwoordelijk is voor het WOZ-proces en de gemeentelijke belastingen. Jij zorgt ervoor dat de administratieve afhandeling van deze processen vlekkeloos verloopt. Met jouw scherpe oog voor detail en efficiënte werkstijl weet je een grote hoeveelheid werk op accurate wijze te verwerken.

4 collega's  lopen voor het gemeentehuis

Wat neem je mee?

Raadzaal van de gemeente Bergeijk met op de muur 'Samen Bergeijk' Riethoven, Westerhoven, Luyksgestel, 't Hof, De Weebosch en 't Loo
  • Je beschikt over een opleiding op MBO niveau of hebt dit niveau door ervaring verkregen.
  • Je hebt ervaring met (financiële) administraties.
  • Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig.
  • Je bent altijd bereid om bij te leren en jezelf te ontwikkelen.
  • Je hebt een flexibele instelling en in drukke periodes zet jij een tandje bij. 
  • Je kunt veel werk verzetten in een korte tijd en weet prioriteiten te stellen.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een team met leuke collega’s met wie je goed kunt sparren en de taken in onderling overleg verdeelt. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen. 
  • We starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar, die we daarna (bij goed functioneren) graag omzetten in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% (incl. 8% vakantiegeld) bovenop jouw salaris dat je naar keuze kunt inzetten voor het kopen van extra verlof, uitbetaling of opleiding.
Een man en vrouw schudden elkaar de hand
2 handen houden het programmaboekje van de BErgeijkSMART academy omhoog
  • Een extra vergoeding van € 621,- per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband dat je naar eigen keuze kunt besteden aan jouw werkgeluk.
  • Een maandelijkse bijdrage van € 10,- bij deelname aan een vrijwillige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis of eigen keuze).
  • Een jaarlijkse bijdrage als tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering.
  • 27 vakantiedagen (194,4 uur) per jaar bij een fulltime dienstverband (m.i.v. 2025 : 28 dagen).
  • Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met opname in het ABP-pensioenfonds.
  • Diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en toegang tot onze eigen BErgeijkSMART digitale leeromgeving.
  • Een veelzijdig introductieprogramma.
2 salades en een wrap
Medewerkers sluiten aan bij het zelfbedieningsbuffet in het bedrijfsrestaurant
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot hybride werken.
  • Vergoeding voor thuiswerken/reiskosten woon-werkverkeer.
  • Een mobiele telefoon en laptop van het werk.
  • Leuke activiteiten georganiseerd door een actieve personeelsvereniging.
  • Een gezellig bedrijfsrestaurant waar ook onze maandelijkse bedrijfsborrel gehouden wordt.

Wie zijn wij?

Kijk op www.bergeijk.nl/werken-in-bergeijk om een indruk te krijgen van ons en je toekomstige collega's.   

Enthousiast? Solliciteer nu!

Solliciteer eenvoudig door jouw motivatiebrief en CV te uploaden via onderstaande knop. Dit kan tot en met dinsdag 8 oktober 2024. Je kunt je brief richten aan Kristel Jochems, afdelingshoofd Bedrijfsvoering

Direct solliciteren

De eerste kennismakingsronde is gepland op maandag 21 oktober 2024 in de middag.  Wil je hiermee rekening houden in je agenda? Op die manier kunnen wij voldoende tijd voor jou vrijhouden.

Een tweede ronde is gepland op woensdag 23 oktober 2024 in de middag.

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Interne kandidaten hebben voorrang in het selectieproces. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Iemand legt muntgeld bovenop een stapeltje muntjes

Heb je vragen?

Wil je eerst iets meer weten over de functie of heb je andere vragen? Voor inhoudelijke vragen over het werk, neem dan contact op met Steve van Ham, via 088-4970286.

Voor vragen over het werving- en selectieproces kun je contact opnemen met ons HR team via HR@bergeijk.nl

Welkom aan de balie

Je eventueel toekomstige collega's vertellen waarom zij graag voor Bergeijk werken...

  • Steve van Ham

    Coördinator financiën - Er heerst hier een informele en warme sfeer.

  • Chantal Heefer

    Juridisch medewerkster - Iedereen doet erg zijn best en de collega’s zijn heel sociaal.

  • Femie Snoeks

    Privacy Officer en Gegevensconsulent - Deze gemeente is heel menselijk. De collega’s zijn heel oprecht en geïnteresseerd in wat je doet en wie je bent.