Allround Medewerker Buitendienst
De gemeente Bergeijk is op zoek naar een:
Allround Medewerker Buitendienst | schaal 5 | 32 - 36 uur |
Ben jij een buitenmens en heb je groene vingers?
Dan ben jij de collega die wij zoeken.
Gemeente Bergeijk is een groene, ambitieuze gemeente met ruim 19.300 inwoners, gelegen in één van de hardst groeiende regio’s van Nederland; De Metropoolregio Eindhoven. Het is prettig werken bij gemeente Bergeijk en de lijnen zijn kort. Werkplezier en samenwerken staan bij ons hoog in het vaandel en er is volop mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen.
Bij de afdeling Beheer Ruimte & Organisatie werken 39 medewerkers, verdeeld over de clusters Staf,
Beheer Openbare Ruimte en Buitendienst. Jouw functie behoort tot het cluster Buitendienst.
Jouw functie in het kort
Als allround medewerker van de buitendienst ben je mede verantwoordelijk voor de algehele uitstraling van onze mooie openbare ruimte. Je houdt je vooral bezig met zogenaamde hand- en spandiensten, die komen uit de meldingen en klachten via de Meld- en Herstellijn. Daarnaast werk je in het groen en word je ingezet op onze lokale milieustraat, waar je mee helpt met de inzameling, sortering en afvoer van de aangeboden afvalstromen.
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ga je op pad om zeer afwisselende werkzaamheden te verrichten op verschillende locaties in de gemeente. Je verhelpt (ver)storingen op het gebied van riolering, bestrating, timmerwerk en vooral groen. Je werkt in een team onder leiding van de Coördinator Buitendienst.
Wie ben jij?
Je bent een flexibele, betrouwbare en vooral gezellige collega die ook werkzaamheden buiten zijn/haar vakgebied uitvoert. Want jij denkt in mogelijkheden en niet in problemen. Je hebt een achtergrond in het groen, maar bent ook een handige klusser die van aanpakken weet. Omdat de buitendienst het visitekaartje van de gemeente is heb je een representatieve uitstraling en woon je bij voorkeur in de omgeving van Bergeijk. Als het nodig is, kun je ook een keer op zaterdag werken.
Naast een warm welkom in onze organisatie bieden we je graag …
Een uitdagende en afwisselende baan binnen een team met leuke collega’s met wie je goed kunt sparren en de taken in onderling overleg verdeelt. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen. Het salaris bedraagt maximaal € 3.327 bruto (schaal 5) bij een fulltime dienstverband plus een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% boven op jouw salaris wat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld: extra verlof, salaris of opleiding. We starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar, die we daarna (bij goed functioneren) graag omzetten in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
Daarnaast krijg je van ons:
- Een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% (incl. 8% vakantiegeld) bovenop jouw salaris dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld: kopen van extra verlof, uitbetaling of opleiding.
- Een extra vergoeding van € 621,- per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband dat je naar eigen keuze kunt besteden aan jouw werkgeluk.
- Een maandelijkse bijdrage van € 10 bij deelname aan de vrijwillige arbeidsongeschiktheidsverzekering.
- Een jaarlijkse bijdrage als tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering.
- 27 vakantiedagen (194,4 uur) per jaar bij een fulltime dienstverband.
- Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met opname in het ABP-pensioenfonds.
- Diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en toegang tot onze eigen BErgeijkSMART digitale leeromgeving.
- Een veelzijdig introductieprogramma.
- Vergoeding voor reiskosten woon-werkverkeer.
- Een mobiele telefoon van het werk.
- Leuke activiteiten georganiseerd door een actieve personeelsvereniging.
- Een gezellig bedrijfsrestaurant waar ook onze maandelijkse bedrijfsborrel gehouden wordt.
Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer eenvoudig door jouw motivatiebrief en CV te uploaden. Dit kan tot en met zondag 12 mei 2024 en je kunt je brief richten aan Jan de Greef, hoofd afdeling Beheer Ruimte & Organisatie.
Meer weten?
Wil je eerst iets meer weten over de functie of heb je andere inhoudelijke vragen over deze functie, dan kun je contact opnemen met Ronnie van Gompel, Coördinator Buitendienst afdeling Beheer Ruimte & Organisatie via tel. 088-4970236.
Voor vragen over het werving- en selectieproces kun je contact opnemen met ons HR team via HR@bergeijk.nl.
De eerste ronde sollicitatiegesprekken is gepland op vrijdag 17 mei 2024 in de ochtend. Hou hiermee rekening in je agenda, gesprekken worden alleen tijdens dit tijdblok ingepland.