Administratief medewerker Maatschappij & Ruimte

Gemeente Bergeijk is op zoek naar een:

Administratief medewerker Maatschappij & Ruimte

MBO | Maximaal € 3.784 | Schaal 7 | 24-28 uur

Zorg jij voor orde en overzicht in maatschappelijke projecten? Dan zoeken wij jou als administratieve kracht.

Klaar om met ons mee te groeien? Ontdek je mogelijkheden. 
We bouwen graag samen aan je toekomst in Bergeijk.

Dronefoto gemeente Bergeijk

Welkom in Bergeijk, een groene en ambitieuze gemeente aan de rand van de snelgroeiende Brainport regio Eindhoven. Met ruim 19.000 inwoners is Bergeijk een inspirerende omgeving voor jouw carrière.

Bij ons staat werkplezier centraal. In een open en informele werksfeer, met korte lijnen, kunnen we snel schakelen en efficiënt samenwerken. We geloven in persoonlijke en professionele groei. Jouw ideeën worden enthousiast ontvangen want een frisse blik draagt bij aan het verbeteren van onze organisatie en dienstverlening. Bij ons ben je een vakspecialist met eigen verantwoordelijkheid en werk je aan ambitieuze projecten waarin je het verschil kunt maken.

Onze gemeente is voortdurend in ontwikkeling en betrekt inwoners actief bij besluitvorming. Samen pakken we uitdagingen aan en tonen we lef als dat nodig is.

In Bergeijk pakken we samen aan want met elkaar kome we verder. En tonen we lef als dat nodig is.

Wat ga je doen?

Je gaat werken binnen de afdeling Maatschappij & Ruimte. Je ondersteunt je collega’s in brede zin op administratief en secretarieel gebied. 

Dat kan gaan over de verwerking van dossiers, het organiseren van bijeenkomsten, het maken of plannen van agenda’s, etc. Je ondersteunt je collega’s ook bij het werken met systemen als Corsa, iBabs en Powerbrowser. 

Herken jij jezelf in deze eigenschappen?

Je bent een daadkrachtige ondersteuner. Je bent klantgericht, accuraat, digitaal vaardig, enthousiast en communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk). Nieuwe systemen maak je jezelf snel eigen. Je bent digitaal handig. Je ziet waar je collega’s werk uit handen kunt nemen. 
 

Wat neem je mee?

•    Een afgeronde MBO-opleiding;
•    Ervaring met administratieve / secretariële werkzaamheden.
 

Wat bieden wij?

Plank met worstenbroodjes
  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een team met leuke collega’s met wie je goed kunt sparren en de taken in onderling overleg verdeelt. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • We starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar, die we daarna (bij goed functioneren) graag omzetten in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% (incl. 8% vakantiegeld) bovenop jouw salaris dat je naar keuze kunt inzetten voor het kopen van extra verlof, uitbetaling of opleiding.
  • 27 vakantiedagen (194,4 uur) per jaar bij een fulltime dienstverband (m.i.v. 2025 : 28 dagen).
  • Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met opname in het ABP-pensioenfonds.
  • Diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en toegang tot onze eigen BErgeijkSMART digitale leeromgeving. 
  • Een veelzijdig introductieprogramma.
  • Een extra vergoeding van € 621,- per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband dat je naar eigen keuze kunt besteden aan jouw werkgeluk.
  • Een maandelijkse bijdrage van € 10,- bij deelname aan een vrijwillige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis of eigen keuze).
  • Een jaarlijkse bijdrage als tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering.
Medewerkers sluiten aan bij het zelfbedieningsbuffet in het bedrijfsrestaurant
2 handen houden de folder van de BErgeijkSMART academy vast
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot hybride werken.
  • Vergoeding voor thuiswerken/reiskosten woon-werkverkeer.
  • Een mobiele telefoon en laptop van het werk
  • Leuke activiteiten georganiseerd door een actieve personeelsvereniging.
  • Een gezellig bedrijfsrestaurant waar ook onze maandelijkse bedrijfsborrel gehouden wordt.

Meer weten over de gemeente Bergeijk?

Kijk dan op www.bergeijk.nl/werken-in-bergeijk

Enthousiast? Solliciteer nu!

Solliciteer eenvoudig door jouw motivatiebrief en CV te uploaden. Dit kan tot en met dinsdag 5 november 2024. Je kunt je brief richten aan Hilde van de Ven, afdelingshoofd Maatschappij en Ruimte.

Direct solliciteren

De eerste kennismakingsronde is gepland op vrijdag 15 november 2024 tussen 08.30 uur en 12.30 uur.  Wil je hiermee rekening houden in je agenda? Op die manier kunnen wij voldoende tijd voor jou vrijhouden.

Een tweede ronde is gepland op vrijdag 22 november 2024 tussen 09.00 uur en 11.00 uur.

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Interne kandidaten hebben voorrang in het selectieproces. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Heb je vragen?

Wil je eerst iets meer weten over de functie of heb je andere vragen? Voor inhoudelijke vragen over het werk, neem dan contact op met Saskia Kuijpers via 088-497 02 66.

Voor vragen over het werving- en selectieproces kun je contact opnemen met ons HR team via HR@bergeijk.nl

Zicht op de kern 't Loo over de weilanden

Je eventueel toekomstige collega's vertellen waarom zij graag voor Bergeijk werken...

  • Jet Lommers

    Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling - “De sfeer is informeel en toegankelijk. We werken veel samen en iedereen denkt mee.”

  • Dorine Baselmans

    Beleidsmedewerker sociaal domein - In Bergeijk doen we echt veel samen. Dat past ook heel goed bij onze slogan 'Samen met lef'.

  • Manu Heezen

    Beleidsmedewerker ruimtelijke ontwikkelingen - De ontwikkelingen die in Gemeente Bergeijk spelen, maken mijn werk uitdagend.