Na het afronden van mijn opleiding Bouwkunde ben ik mijn loopbaan gestart bij een bouwkundig adviesbureau. Mijn taken bestonden uit het uitvoeren van gebouwinspecties en het opstellen van meerjarenonderhoudsplannen (MJOP’s). In deze functie heb ik vastgoed in heel Nederland geïnspecteerd en advies mogen uitbrengen voor diverse opdrachtgevers, zoals gemeenten, woningbouwcorporaties, investeerders, etc.  Na enkele jaren bij een bouwkundig adviesbureau was ik toe aan een volgende stap. Ik wilde graag zelf aan de slag met “eigen vastgoed” en betrokken worden bij de planvorming en invloed en verantwoordelijkheid hebben bij de uitvoering van onderhoud en realisatie van bouwprojecten

Juist op dat moment zag ik een vacature voorbij komen bij de gemeente Bergeijk als Consulent Gemeentelijke Accommodaties. Na 6 jaar Consulent te zijn geweest bij gemeente Bergeijk kreeg ik de kans om door te groeien naar Specialist. Vol ambitie en zeer enthousiast heb ik deze kans met beiden handen aangegrepen en ik ben daar tot op heden nog zeer blij mee. 

‘Mijn werk binnen gemeente Bergeijk is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde!’

Als Specialist Gemeentelijke Accommodaties/ vastgoedbeheerder ben ik samen met de Consulent Gemeentelijke Accommodaties verantwoordelijk voor het Beheer & Onderhoud van de gemeentelijke accommodaties. Daarnaast stippel ik beleid uit voor de lange termijn, waarbij duurzaamheid en energiebesparing op dit moment belangrijke speerpunten zijn. Als vastgoedbeheerder binnen de gemeente Bergeijk houd ik me bezig met alle facetten binnen het vastgoedbeheer. Hierdoor is mijn werk erg afwisselend en is eigenlijk geen dag hetzelfde.

De werksfeer binnen de gemeente is erg goed en gemoedelijk en de lijnen zijn kort. Hierdoor weet iedereen elkaar goed te vinden en is de samenwerking optimaal.

Collega Maarten bij de verbouwing van de Kattendans